dimecres, 28 d’abril del 2021

El rock and roll

Com ja sabeu, aquest trimestre al taller de teatre heu començat a assajar  la cantata "La màquina del temps".

Un fantàstic viatge pel temps on farem una parada als anys 50 i podreu disfrutar d'un gènere musical tan famós com es el rock and roll.
Us convido a practicar aquesta dansa imitant els moviments que podeu veure a aquest vídeo. És molt fàcil!



El proper dia de música ens podreu ensenyar tot el que heu après. També ho farem per parelles. Gaudiu!


6 comentaris:

  1. m'ha agradat molt la dansa, i he ballar amb la meva mare
    Camila

    ResponElimina
  2. Me agradat molt aquesta cançó I l'he escoltat amb la meva germana janat

    ResponElimina
  3. vare ver el vídeo quasi no m'ha agradat el vídeo vare practicar el baile amb les meves germanastres i la meva madrastra. Mariana

    ResponElimina
  4. me ha ‘agradat molt i la me va hermana va ah bailar amb yo vaig bailar jo sola

    ResponElimina
  5. M’ ha agradat i l ‘he ballat amb la meva mare
    Jose

    ResponElimina
  6. M'agradat molt el baile, i és molt divertit
    Asha.

    ResponElimina