dijous, 12 de novembre del 2020

FIGURES RÍTMIQUES

Us deixo l'enllaç d'unes fitxes interactives. Haureu d'endevinar quin ritme sona. Baix cada fitxa posa la paraula "Terminado". Si la clicau, us sortirà l'opció per poder saber si les vostres respostes son correctes.
Podeu deixar un missatge explicant com ho heu fet i el número de respostes correctes.





A fi que pogueu repassar a casa el que hem fet a l'escola, a continuació us deixo un enllaç al vídeo de "La dansa de la fada de sucre" del ballet Trencanous del compositor Piotr Iltx Txaikovski.
Podeu deixar un missatge explicant com ho he fet (si he utilitzat culleres o qualsevol altre objecte, si ho heu fet tot sols o amb companyia de algun familiar, amiga o amic...)



13 comentaris:

  1. Me. A agradat I e sacat 10/10
    Janat

    ResponElimina
  2. M'agradat molt les aactivitat i he sacat 10/10
    CAMILA

    ResponElimina
  3. He fet el segon enllas i va ser facil i vaig sacar 10 de 10

    Imran

    ResponElimina
  4. Me gusta mucho me he dirvertido mucho. Romina

    ResponElimina
  5. He fet el tercer enllas he fet tot ve i mi nota va ser un 10 de 10

    Imran

    ResponElimina
  6. He fet lo de les cuchares i me a encantant janat

    ResponElimina
  7. he fet i e sacat un 10 10 mariana

    ResponElimina
  8. He fet tots els enllaços i vaig sacar en tots un 10 de 10 va ser molt fácil
    Imran

    ResponElimina
  9. Eh fet tots els enllaços i vaig sacar 9/10 molt fácil sharlett

    ResponElimina
  10. Eh fet tots els enllaços i vaig sacar 9/10 molt fácil sharlett

    ResponElimina
  11. E praticat la canso de las curellas

    rayan

    ResponElimina